середу, 29 вересня 2021 р.

30 вересня - Всеукраїнський день бібліотек! З святом, колеги!

 Всеукраїнський день бібліотек встановлений в Україні «…враховуючи великий внесок бібліотек України у розвиток вітчизняної освіти, науки і культури, необхідність дальшого підвищення їх ролі у житті суспільства та підтримуючи ініціативу бібліотечної громадськості…» згідно з Указом  Президента України. 




 Ось вже 23 роки бібліотекарі мають пофесійне свято, тож впевнена, що їх внесок у розвиток освіти, науки та культури в рази збільшився.

 А я, відповідно, маю вже  24 роки бібліотечного стажу і з впевненністю можу заявити, що бібліотекарі дуже розумні, дотепні, сучасні, свідомі, веселі та дуже креативні люди. 

Тож  від щирого серця вітаю всіх колег із святом, бажаю чудового життя, немов у добрій казці, розумних думок, як в книгах про філософів, неймовірного запасу знань на всі випадки життя і просто щасливих історій, як в захоплюючих романах про любов! І будьмо  щасливі у своїй професії!



Трохи професійного гумору всім до настрою!   

 


У шкільній бібліотеці старшокласниця:

- У вас художня література є?
- Є.
- А класика є?
- Є.
- А нагадайте, будь ласка, все, що у вас є, а то я назву забула.

..

Читач:
- Мені потрібна книга.
Бібліотекар:
- Зверніться до каталогу.
Читач довго бродить у читальному залі, потім підходить до іншого бібліотекаря:
- Вибачте, це ви каталог?

...

Якось раз Маркові Твену прийшов лист, у якому було лише одне слово «Свиня».
Недовго думаючи, письменник у своїй газеті опублікував відповідь на це послання: «Листи без підпису мені доводилося отримувати і раніше. Але вчора мені вперше прислали підпис без листа».

...

- Скажи мені, що ти читаєш, і я скажу тобі, хто ти.
- Цікаво... Ось я читаю Гомера, Платона, Сократа.
- Ти — брехун!

...

Біля столу видачі молода пара.
Вона:
- А у вас є ...е-е-е (червоніючи) Хейєрдал?
Він:
- Що-що ти сказала?
Вона:
- Та я й сама спочатку дивувалась...


...

В одному з підземель Києва віднайдено бібліотеку Ярослава Мудрого! Позначки на читацьких формулярах археологів шокували: "Відрубати голову", "Посадити на кіл", "Почекати - може, ще поверне книгу".

...

- У нас на роботі ввели щорічний огляд у нарколога та перевірку у психіатра, плюс довідка про несудимість. Певно підозрюють, що тверезі і нормальні люди за таку зарплату працювати не будуть.

...

Читач: Я не можу знайти про сади Сігізмупори.
Бібліограф: Напевно, про сади Семіраміди?

Читач: А я думаю, чому не можу ніяк знайти!

...

Бібліотекар: Що будете брати?
Читач: Ну, не знаю ...

Бібліотекар: Про що хотіли б прочитати?

Читач: Ну, що-небудь для душі ...

Бібліотекар: А точніше?

Читач: Ну, що-небудь про концтабори ...

...

У бібліотеці йде облік книг. Бібліотекар, гортаючи книги:
- Так, на сторінці 12 - дірка.

Перегортає сторінку:

- О! І на 13-й теж.

...

Прийшла блондинка до бібліотеки і дуже голосно каже:
-Мені подвійний чізбургер і велику колу!
Бібліотекар з жахом:

- Дівчино! Ви що…?! Тут - бібліотека !!!
Блондинка на секунду замислилась, а потім пошепки, прикривши рот рукою:
-
 А-а-а ... Так-так, вибачте. Мені подвійний чізбургер і велику колу.

...

Програміст в бібліотеці:
- Де бібліотекар?
- В архіві.
- Розархівуйте, будь ласка.

...

Маленький Освальд, розвинений не по роках, приніс із бібліотеки книгу "Догляд за дітьми та їхнє виховання".
- Сину мій, що ти будеш робити з цією книгою? - вигукнула здивована мати.
- Як що? - відповів маленький мудрець. - Я хочу подивитися, чи правильно ви мене виховуєте.

...

В університетській бібліотеці видача підручників на наступний навчальний рік. При вході зустрілись троє студентів:
1-й: Треба б книжки отримати!

2-й: Ага, треба спочатку здати.

3-й: Блін! Треба спочатку знайти!!!

...

- Любить, не любить, плюне, поцілує, до серця притисне, до біса пошле ... - гадав на бібліотекарку Катю студент Вася, за відсутності ромашки вириваючи листки з бібліотечної книги.


Немає коментарів:

Дописати коментар