четвер, 28 березня 2019 р.

"ПОДОРОЖ" художниці Наталії Таранухи


    
   Моє ім’я Наталія Тарануха. Я народилася в Україні в 1984 року. Велику частину свого життя-буття я прожила в найкрасивішому місті – Чернівцях, яке досі є одним з моїх найулюбленіших. В Чернівцях, після перемоги в обласному конкурсі малюнка я, випадково для себе, вступила та закінчила художню школу.  

Якщо чесно, то я збиралася стати економістом. На останньому році навчання в художній школі, ми писали осінній натюрморт з горобиною. Мені було трохи нудно і я почала дуже швидко, майже не дивлячись, наносити фарбу на папір – несерйозно, наче граючись. Це був переломний момент. Хоча, усвідомлення цього прийшло до мене пізніше. Підтвердженням того, що я знайшла цікавий шлях була перемога на кункурсі “Нові імена України” у 2000-му році. Хотіла б відзначити роль Олени Миколаївни Михайленко, мого викладача та наставницю, яка підтримувала  та сприяла розвитку мого художнього хисту. З 2000-го року я входила до складу арт студії “Музеум”, яка була створена Оленою Миколаївною при Чернівецькому художньому музеї.

   Коли прийшов час обирати вищий навчальний заклад, то я вирішила, що художня академія дуже академічна, а мені хотілося розвиватися не тільки в класичному мистецтві. Я вступила та закінчила магістратуру в Київському Національному Університеті Технологій та Дизайну за спеціальністю текстиль в інтер’єрі. Паралельно з навчанням, я продовжувала малювати та брати участь у виставках, вивчати англійську та французьку мови. Впродовж років я брала участь у програмах та виставках, організованих Чернівецьким обласним відділенням Українського фонду культури. Серед таких проектів був міжнародний молодіжний пленер в рамках фестивалю “Меридіан Чернівців”, всеукраїнські виставки в Києві, Чернівцях, а також проекти у Франції, Данії, Польщі, Румунії.


   У 2009-2010 роках я вступила  та закінчила магістратуру з сучасного мистецтва в університеті мистецтв Лондону. Під час магістратури я співпрацювала з митцями з різних куточків світу, а також багато експериментувала з технікою живопису. З 2010 по 2013 я жила та працювала в Лондоні. За цей час я брала участь у багатьох виставках та колабораціях. Зокрема, у 2013 році, разом з випускником  кураторського курсу школи Сотбіс ми організували мою першу персональну виставку у Великобританії під назвою “Казка казок.” У 2013 році я повернулася до Чернівців, де живу  та продовжую свою творчу роботу.






















Немає коментарів:

Дописати коментар