суботу, 17 червня 2023 р.

Пластична палітра голосу.

 17 червня 2023 року естрадному співакові, народному артистові України Іво Бобулу — 70!




Іво Бобул: «Коли мені минуло 45, страшенно захотілося притишити плин часу. Він тепер летить в моєму віці надзвичайно швидко. Згадую час від часу Мамині слова: коли ти маленький, роки йдуть, як воли, коли трошки старший — біжать, як коні, ще старший — то летять, як лебеді. Потім — як потяги, а далі — як ракети. Я вже на тому етапі, коли час збігає зі швидкістю ракети. А в душі видається, що ще молодий, таке враження, ніби мені десь 25 років… Дорогі мої українці! Неймовірно важко зустрічати свій ювілейний день народження у час, коли йде жорстока війна. Не до свят нині, не до святкувань… Я нікуди не виїхав, залишився вдома, в Києві, допомагаю чим тільки можу. Знаю про всі біди, про втрати, про те горе, яке прийшло на нашу землю і з яким ведемо нещадну боротьбу до Перемоги. Особливо хочу подякувати нашим воїнам. Дорогі мої хлопці! Низько вклоняюся кожному з вас за мужність, за вміння бути захисником найкращої в світі землі. Низький уклін тим країнам, які нам допомагають, і які не залишили нас наодинці з ненависним ворогом, нелюдом і терористом. Я люблю свій народ, хочу співати для нього, віддаю себе рідній пісні до останку. Люблю свою країну.
Слава Богові! Слава ЗСУ, слава нашому героїчному вкраїнському народові!!! ПЕРЕМОЖЕМО!!!»



З матеріалів Михайла Маслія.

Немає коментарів:

Дописати коментар