четвер, 13 червня 2019 р.

День Святої Трійці



Свята́ Трі́йця — важливе поняття у більшості християнських вчень. Це поняття об'єднує разом три особи (три лики, три образи, три прояви) Бога, розглядає сутність Бога в трьох особах. Це поняття використовується більшістю християнських церков, у тому числі православ'ям та католицизмом, однак окремі християнські течії заперечують правомірність його вживання. Сповідання віри у Святу Трійцю (тринитаризм) є першою умовою прийому представника християнської спільноти до Всесвітньої ради церков. З іншого боку варто відмітити існування так званих антитринітаріїв, які вважаючи себе християнами, віру у Святу Трійцю відкидають, чи то пак заперечують, що вона пов'язана з життям і проповіддю Христа.
Свята Трійця — ім'я Живого Бога в православ'ї і тринитарному християнстві, Єдиного в Трьох Особах, іпостасях Божества, Отці, Сину і Святому Дусі. Цікаво, що сучасні українські неоязичники (рідновіри) звертають увагу, що віра у Триєдиного Бога (див. Триглав) була відома індоєвропейським народам ще задовго до народження Христа, що можна вважати викликом для сучасних християн, які нерідко погано розуміють відмінність християнського бачення Бога-Трійці від дохристиянського.


  В День Святої Трійці - храмове свято моєї найменшої Батьківщини -  район Клокучка.... і у мене побачення з цим любим місцем - спливуть приємні згадки дитинства: в очах стоїть найзеленіша зелень, запахи квітучого жасмину, піонів, троянд та маминих пирогів з сиром та зеленню кропу - найпершою стравою Зелених Свят на Клокучці - найкращого куточку моїх Чернівців...
 Знову будуть смачності від маминого святкового столу, розмови про різне важливе, приємне та наболіле, багато спогадів і про це місце згадка спливе обов'язково....


Кожен чернівчанин знає це місце...Дивовжний, наче зачарований, старий парк позаду Університету... 

Так от... саме в цьому парку проходило моє безтурботне дитинство, адже двір мого дому межує з нижньою частиною цього парку... Влітку вранці двір переповнюють різноголосі співи птахів, в грозу - потоки дощу вриваються в мій двір з своїми нежартівливими намірами, восени, з вікна ти бачиш усі мальовничі здібності природи - парк одягає найпривабливіші одежі, взимку птахи прилітають за моєю вдячністю за літні співи - годівничка, що висить на яблуні роки-рокенні, рятує їх від зимового голоду... 

Ось тут зростала моя мама, народилась і виросла я, народилась і виросла моя донечка.... Мої батьки і зараз живуть в цьому дивовижному куточку Чернівців...

 Зі святом Святої Трійці, дорогі мої земляки!

Немає коментарів:

Дописати коментар