Клуб ілюстраторів Pictoric - це спільнота ілюстраторів, дизайнерів-графіків і художників. Вони ініціюють спільні проекти та залучають до них талановитих художників із різних країн для того, щоб популяризувати якісну сучасну ілюстрацію в Україні й за кордоном на міжнародних фестивалях і книжкових ярмарках.
"Довіряй, але перевіряй. Медіаграмотність в українському суспільстві" це проект із 60 плакатів, створених українськими художниками-графіками, який набув мандруючого характеру та був презентований в обласній бібліотеці в Чернівцях.
Як повідомив співкуратор Клубу ілюстраторів Pictoric і організатор проекту Олег Грищенко на відкритті 24 жовтня: «Цей проект спрямований на налагодження контакту між художниками, журналістами та простими людьми - жителями міста. Загалом у проекті буде представлено 60 плакатів, зроблених українськими дизайнерами та ілюстраторами. Цей проект має культурно-освітню функцію, яка полягає в тому, щоб завдяки мові плакату та простих яскравих символів показати людям нюанси медіаграмотності, розповісти про те, як працюють медіа, що таке пропаганда, фейки та якою є медіаграмотна людина», - зазначив Грищенко.
Клуб ілюстраторів Pictoric - це люди, які відроджують плакатне мистецтво в Україні, причому не в фейсбуковому значенні, тобто як створення колажів, а саме в сенсі ілюстративного плакатного мистецтва.
Другою частиною проекту стала презентація книги з роботами художників та статтями журналістів на тему медіаграмотності.
«Книжка буде розповсюджуватись в інформаційних центрах і бібліотеках України. У ній ми поєднуємо наше візуальне мистецтво зі статтями журналістів на тему медіаграмотності, пропаганди і, взагалі, спілкування медіа та суспільства», - додала співкуратор Клубу ілюстраторів Pictoric і організатор проекту Олена Старанчук.
Проект з медіаграмотності проводиться Клубом ілюстраторів Pictoric за підтримки Міністерства закордонних справ Чехії (в рамках Transition Promotion Program) та Міністерства інформаційної політики України.
Немає коментарів:
Дописати коментар