Black Album – фотокнига, що стала частиною Українського Павільйону на La Biennale di Venezia 2017, організованої Dallas Contemporary (США) і Міністерством культури України.
У Середньовіччі на руїнах античного поліса Феодосія в Криму виникло поселення Кафа. Її заснували купці з Венеційнської республіки, купивши це право в хана Золотої Орди, що в XIII столітті володіла цією територією.
Завдяки італійцям, місто прославилося як один із найбільших у ті часи ринків работоргівлі. Кафа процвітала, могутнішала. Щоб захиститися від навал татарів, її надійно укріпилили фортечними спорудами з мурами до 12 метрів заввишки. 1347 року, щоб зломити обложене місто, хан Джанібек звелів закинути в нього трупи померлих від чуми. Невдовзі недуга поширилася й серед містян.
Невидимий фронт таких військових дій зміщувався в тил супротивника, а нападник ставав «ніби» відсторонений. Агресія була замаскована відсутністю крові на його зброї. Виправдати ж такі нелюдські дії в очах своїх співвітчизників навіть не було потреби, а якщо й виникали сумніви, досить сказати, що люди загинули самі, або що просто Бог зіслав на них прокляття.
Починаючи з XX століття театром воєнних дій стає свідомість. Із телебачення, соцмереж, блоґів досить легко дізнатися, де визвольна, а де громадянська війна, де утискають росіян, і хто фашист. Інтернет, первісно розроблений для військових, продовжує їм служити. Таргани й інші комахи тепер освоїлися в головах та інформаційному просторі. Їхня наступна ціль — ти.
жýжалка
Автори фотопроектів «Black Album» та «Shoot Me Please», що стали частиною Українського Павільйону на La Biennale di Venezia 2017 (Родовід, 2017)жýжалка — це група художників, заснована в Донецьку 2012 року Віктором Корвіком, В’ячеславом Соколовим і Романом Юхимчуком.
Кожен учасник поєднує художню практику з професійною діяльністю в інших сферах: архітектурі, дизайні, програмуванні, економіці. Хоч через події 2014 року в Донецьку й Україні учасники групи тепер живуть по різних містах, вони продовжують співпрацю.
Назва групи — це шлак, що залишається після того, як вугілля було спалене в печі. Він використовується в домашньому господарстві для різних цілей. Ця метафора дотична до методу роботи з фотографією, як медіумом, що використовує група. Однією з головних тем робіт є дослідження спадщини Донбасу.
Назва групи — це шлак, що залишається після того, як вугілля було спалене в печі. Він використовується в домашньому господарстві для різних цілей. Ця метафора дотична до методу роботи з фотографією, як медіумом, що використовує група. Однією з головних тем робіт є дослідження спадщини Донбасу.
жýжалка почала з переосмислення фотографії, видання фото-зінів. З часом вони розширили сферу діяльності медіа-формами та художніми форматами, що досліджують зв'язок між науковим раціоналізмом, соціальним і анекдотичним.
Немає коментарів:
Дописати коментар