середу, 8 жовтня 2014 р.

День музики

                   1 жовтня - Міжнародний день музики...

 

 На ренгтоні мого телефону - улюбленний Woodkid "IRON", тому дзвінок мав бути звичайно-робочим - Woodkid - це для підняття духу в робочий час...Але!!! Я помилилась, тому що в телефоні відразу почали вітати з Міжнародним днем музики - Віктор Перепелюк - давній читач та друг відділу мистецтв - талановитий музикант з вишукано-барокковими музичними вподобаннями, глибокий знавець історії музики, інструментознавства, володіючий грою... майже на десяти музичних інструментах - біолог - за фахом, музикант - за родом занять... Мені - музиканту за фахом, бібліотекарю - за родом занять було дуже приємно, що він мене сперше позиціонує, як музиканта, хоч я вже не граю чотириголосних інвенцій Баха та не диригую Бетховена та Чайковського - це так всколихнуло глибоко любиме музично-беззмінне в мені... Дякую, п. Вікторе!!!! Обмінялись вітаннями та обговорили майбутній спільний проект авторського концерту Ірини Бацовської, який відбудеться 4 ЖОВТНЯ 2014 РОКУ О 16.00 ГОД.у відділі мистецтв обласної бібліотеки. Приходьте за музичною насолодою...Гарантуємо!!!

 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар