субота, 30 січня 2021 р.

Подарунки від Українського інституту книги

  Український інститут книги -  державна інституція, що покликана формувати державну політику у книжковій галузі, провадити промоцію книгочитання в Україні, підтримувати книговидавничу справу, стимулювати перекладацьку діяльність, популяризувати українську літературу за кордоном та ін.

 В цьому "та ін." є  вагома складова, на мій погляд бібліотекарки, це  "книжкове волонтерство", як назвала його я! 

А саме. Разом із сотнями-десятками українських бібліотечних підрозділів відділ мистецтв Чернівецької обласної наукової бібліотеки ім. Михайла Івасюка  почали отримувати подарунки від Українського інституту книги  - КНИГИ.

 Однією і перших  книг, що вже є  у фонді відділу   науково-популярне видання Адама Оллсач Бордмена  "Ілюстрована історія кіно" ( вийшла друком у м. Львів, "Видавництво Старого Лева", 2019 р).




"Привіт, я Адам, ілюстратор, мультиплікатор і письменник із міста Лідс, Великобританія.

Матеріали, що  включені  в  «Ілюстровану історію кіновиробництва» демонструвались у таких музеях, як Музей науки та медіа, Ганнерсбері-Парк та Данфермлайн.

Коли я не малюю картини, мене можуть знайти, дивлячись «Зоряний шлях» або «Доктор Хто».
В книзі, перекладеній з англійської Катериною  Міхаліциною, а взагалі книга перекладена на шість мов, вміщена історія кіновиробництва — це, насамперед, історія видатних технічних інновацій та майстерності. 
Пориньте у цю захопливу книжку з вишуканими моїми ілюстраціями, і ви дізнаєтеся буквально про все — від того, як змінювалася стилістика костюмів та декорацій, до того, як удосконалювалися будова і функції самої кінокамери".


 Ну що ж!
 Згодом я зроблю для вас розгорнуту презентацію цієї книжки, а зараз знайте, що найцікавішіе завжди на відстанні протягненої руки.

Немає коментарів:

Дописати коментар