середу, 20 серпня 2014 р.



Вчора, 18 серпня, сталась така прикольна подія... 


  Наша бібліотека приймала участь в благодійній акції по збору коштів для закупівлі шкільного приладдя для дітей-сиріт та малозабезпечених родин...
 Одним з учасників акції був молодий талановитий виконавець з незабутньою зовнішністю... Моя пам'ять грається зі мною, вона має пізній запал і я стояла в муках, пригадуючи , де і коли я бачила цього хлопця.... Розвіяла сумніви моя колега, коли нагадала про наш муздрамтеатр - він артист театру і грав в цьогорічній прем'єрі "Срібний павук" за Кожелянком одну з ключових ролей - бандита Кантеміра....

  І тут він заспівав - голос з гарним тембром, трохи хриплим, що додало своєрідного особистого сприйняття всього, що відбувалось на майданчику... Пісня, що була виконана першою, має назву "Сказка" - це все, що я згадала на той момент.... Допомогла мені моя донечка.... Коли вона прийшла, нагадала мені прізвище автора-виконавця, адже це наша улюблена пісня у цього виконавця..... і .... Це виявився саме він - Ігор Андроник - автор - виконавець, що живе і працює, як виявилось, в Чернівцях.... Це був момент, коли ти не можешь миттєво всього сприйняти і порозуміти.... те саме відбулось і з Таською.... від несподіваної звістки, вона кинулась обіймати артиста ... він був шокований нашою реакцією.... вибачте нас, Артисте....




Ігор Андроник "Сказка"


                                                   Ігор Андроник "Ангел потерял свои крылья"

Немає коментарів:

Дописати коментар